Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φωτογραφία απο την προβολή με θέμα την ομοφοβία - Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013




Φωτογραφία από την προβολή του Κινηματογραφικού τμήματος Π.Ο.Φ.Π.Π. την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013 στα σκαλιά της Αγίου Νικολάου μαζί με την ομάδα Blender.

Πάνω από 300 άτομα βρέθηκαν στο χώρο της προβολής για να παρακολουθήσουν μια ταινία με θέμα την ομοφοβία , και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την στήριξη που δίνουν στη προσπάθεια μας.

Σε τέτοιες εποχές και με την επίθεση που γίνεται στις ζωές όλων μας δεν μπορούμε να μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Πρέπει να απαντάμε και να μη μένουμε σιωπηλοί. Δεν είναι τυχαίο ότι για την αφισοκόλληση αυτής της προβολής δύο παιδιά δέχθηκαν επίθεση από φασίστες της Χρυσής Αυγής.
Είναι πάγια τακτική των "από πάνω" σε τέτοιους καιρούς κρίσης του κεφαλαιοκρατικού συστήματος να επιδιώκουν ο κόσμος να είναι διχασμένος, να στρέφεται έναντι των άλλων και να είναι ρατσιστής είτε με την έννοια δημόσιος υπάλληλος - ιδιωτικός υπάλληλος, είτε με την έννοια Έλληνας - μετανάστης, είτε με την έννοια ομοφυλόφιλος - ετεροφυλόφιλος.

Εμείς σε αυτές τις πρακτικές βρίσκουμε διέξοδο στην τέχνη και στον πολιτισμό και έτσι δίνουμε την απάντηση μας.


Σχόλια

  1. Όπως βλέπουμε και είδαν όσοι ήταν παρόντες στον προβολή 40 σκαλιά ήταν γεμάτα από κόσμο σε σημείο που να μη χωράει άλλος κόσμος ούτε για να περάσει. Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο ήταν 10 σε κάθε σκαλί. Αυτό μας κάνει 400. Βάλτε και όσους ήταν από πάνω όρθιοι που δεν φαίνονται στην φωτό και όσους κάθονταν στον χώρο που είναι οι θάμνοι δίπλα στα σκαλιά. Χαλαρά 450.

    Αλλά είσαστε τόσο χαμηλών τόνων και καλά παιδιά στο κινηματογραφικό που κάνετε απλά λόγο για πάνω από 300 και αυτό σας τιμάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ

Κινηματογράφος & Προπαγάνδα

Ο κινηματογράφος, όπως και κάθε μορφή τέχνης, έχει χρησιμοποιηθεί ως μέσο προπαγάνδας ιδεών, προτύπων ζωής και πολιτικών καθεστώτων. Στον κινηματογράφο μάλιστα το φαινόμενο αυτό πήρε πολύ μεγάλες διαστάσεις αφού λόγω της μαζικής απήχησης που έχει ως μέσο (ιδιαίτερα πριν εμφανιστεί η τηλεόραση) και της δύναμης του συνδυασμού εικόνας-ήχου μπορεί να επηρεάσει την κοινή γνώμη και να την κατευθύνει. Προπαγάνδα (η) ους.[ Κινηματογράφος και ναζιστική προπαγάνδα Ο Β’ παγκόσμιος πόλεμος μετέτρεψε τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο σε μία προπαγανδιστική μηχανή. Οι επιτάξεις των κτιριακών εγκαταστάσεων για στρατιωτικούς σκοπούς και η κατάταξη στις ένοπλες δυνάμεις μεγάλου μέρους του έμψυχου υλικού, επηρέασαν βαθιά τη λειτουργία της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Αυτή την περίοδο το ντοκιμαντέρ γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη καθώς οι ανάγκες της προπαγάνδας βρίσκουν σε αυτό ,το ιδανικό φερέφωνο . Η Εθνικοσοσιαλιστική πολιτιστική πολιτική δεν ήταν πουθενά πιο

Underground του Emir Kusturica

   'Ενα υπόγειο ιδιότυπο.Πρακτικά κατεβαίνουμε τα σκαλιά των καταφυγίων σε εμπόλεμη περίοδο. Συμβολικά αγγίζει το υπόγειο του υποσυνείδητου. Όπου συχνά κατεβαίνει ο Μάρκος. Παρτιζάνος στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο,πολιτικώς και διανοούμενος στη κομμουνιστική Γιουγκοσλαβία αργότερα.Έμπορος όπλων ,με μια λέξη καιροσκόπος. Στη βόλτα του αυτή, στο κελάρι εκτός από τις τύψεις και ενοχές παρέα έχει και την γυναίκα του. Κατεβαίνουν στο κελάρι να συναντήσουν τον μαύρο (μπλανκι). Παρτιζάνος και αυτός, συμπολεμιστής του Μάρκου στον πόλεμο και πρώην εραστής της Ιζαμπέλας γυναίκας του Μάρκου. Ο μαύρος Μπλανκί έχει σκοτωθεί στον πόλεμο. Κεντρικός ήρωας  της ταινίας,σύμβολο επαναστάτη, άνθρωπος ασυμβίβαστος και καθαρός.  Θυμίζει στον Μάρκο και την Ιζαμπέλα την καθαρότητα εκείνων των χρόνων που πλέον έχει χαθεί στα αδιέξοδα της διαπλοκής και της εξουσίας. Οι νεκροί του πολέμου ζουν και αναβιώνουν όχι στα αγάλματα και στις ιστορικές, ηρωικές ταινίες μα στην ουσία στο υπόγειο στο κελάρι. Σε έναν