Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φωτογραφία απο την προβολή με θέμα την ομοφοβία - Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013




Φωτογραφία από την προβολή του Κινηματογραφικού τμήματος Π.Ο.Φ.Π.Π. την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013 στα σκαλιά της Αγίου Νικολάου μαζί με την ομάδα Blender.

Πάνω από 300 άτομα βρέθηκαν στο χώρο της προβολής για να παρακολουθήσουν μια ταινία με θέμα την ομοφοβία , και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την στήριξη που δίνουν στη προσπάθεια μας.

Σε τέτοιες εποχές και με την επίθεση που γίνεται στις ζωές όλων μας δεν μπορούμε να μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Πρέπει να απαντάμε και να μη μένουμε σιωπηλοί. Δεν είναι τυχαίο ότι για την αφισοκόλληση αυτής της προβολής δύο παιδιά δέχθηκαν επίθεση από φασίστες της Χρυσής Αυγής.
Είναι πάγια τακτική των "από πάνω" σε τέτοιους καιρούς κρίσης του κεφαλαιοκρατικού συστήματος να επιδιώκουν ο κόσμος να είναι διχασμένος, να στρέφεται έναντι των άλλων και να είναι ρατσιστής είτε με την έννοια δημόσιος υπάλληλος - ιδιωτικός υπάλληλος, είτε με την έννοια Έλληνας - μετανάστης, είτε με την έννοια ομοφυλόφιλος - ετεροφυλόφιλος.

Εμείς σε αυτές τις πρακτικές βρίσκουμε διέξοδο στην τέχνη και στον πολιτισμό και έτσι δίνουμε την απάντηση μας.


Σχόλια

  1. Όπως βλέπουμε και είδαν όσοι ήταν παρόντες στον προβολή 40 σκαλιά ήταν γεμάτα από κόσμο σε σημείο που να μη χωράει άλλος κόσμος ούτε για να περάσει. Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο ήταν 10 σε κάθε σκαλί. Αυτό μας κάνει 400. Βάλτε και όσους ήταν από πάνω όρθιοι που δεν φαίνονται στην φωτό και όσους κάθονταν στον χώρο που είναι οι θάμνοι δίπλα στα σκαλιά. Χαλαρά 450.

    Αλλά είσαστε τόσο χαμηλών τόνων και καλά παιδιά στο κινηματογραφικό που κάνετε απλά λόγο για πάνω από 300 και αυτό σας τιμάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ...

επικοινωνία

ηλεκτρονική διεύθυνση: kinimatografiko.pofpp(παπάκι)gmail.com discord: https://discord.gg/mSYqYWRVty fb: facebook.com/groups/kt.pofpp Οι συναντήσεις της ομάδας γίνονται στο στέκι των ΠΟΦΠΠ στην Ηρώων Πολυτεχνείου 58 ( βλέπε χάρτη)

Μουσική & Κινηματογράφος

«Μουσική και Κινηματογράφος: σχέση ρυθμού & δομής» Εισαγωγή Το βιβλίο «Μουσική και Κινηματογράφος – σχέση ρυθμού και δομής» αποτελεί επέκταση της εργασίας για την εκδήλωση του Κινηματογραφικού Τμήματος (ΚΤ) των Πολιτιστικών Ομάδων Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΟΦΠΠ) που έγινε με την μορφή παρουσίασης των βασικών χαρακτηριστικών, τεχνικών, φιλοσοφιών γύρω από την κινηματογραφική μουσική. Το πνεύμα της ομάδας του ΚΤ δεν περιορίστηκε στην δημιουργία ενός άλλου βιβλίου, δοκιμίου, μπροσούρας πάνω στο ζήτημα της μουσικής στον κινηματογράφο. Αν και η βιβλιογραφία για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι μικρή (τόσο ξενόγλωσση όσο και ελληνική), η πραγματική ανάγκη που δημιουργήθηκε ήταν η καταγραφή της έρευνας των συμπερασμάτων από τις εμπειρίες των μελών της ομάδας (κινηματογραφικές και μουσικές) ώστε μελλοντικές έρευνες, αναζητήσεις, μελέτες και γενικότερα αναζητήσεις των φίλων του κινηματογράφου, των καλλιτεχνών που κινούνται στον χώρο αυτό (ερασιτέχνες και επαγγελματίες), απλών θεατών να διευκολύνον...