Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Spanish Caravan


Από σήμερα 10/12/2017, ξεκινάει ο κύκλος προβολών με θέμα τον ισπανικό κινηματογράφο. Πρώτη ταινία το La comunidad (2000) του Álex de la Iglesia...

Η Julia, μια μεσίτρια στην Μαδρίτη, προσπαθώντας να ξεφύγει από την καθημερινότητα και την μιζέρια αποφασίζει να περάσει ένα βράδυ σε ενα εντυπωσιακό, αλλά ακριβό διαμέρισμα που κανείς δεν θέλει να αγοράσει. Τα πλάνα της θα αλλάξουν όμως όταν στο διαμέρισμα του πάνω ορόφου ανακαλύπτει το πτώμα του ενοίκου και ένα τεράστιο χρηματικό ποσό. Οι ένοικοι της πολυκατοικίας όμως ξέρουν για το ποσό και δεν είναι διατεθιμένοι να την αφήσουν να φύγει με τα χρήματα. 

Η "Πολυκατοικία", όπως μεταφράστηκε στα ελληνικά, είναι μια ταινία γεμάτη σασπένς, μαύρο χιούμορ, ακόμα και τρόμο, χαρακτηριστικά στις ταινίες του Álex de la Iglesia (The Day of the Beast, Dance with the Devil, The Last Circus). Το μεγάλο του γνώρισμα είναι η grotesque αισθητική που δεν λείπει ποτέ από τις δημιουργίες του, κερδίζοντας επάξια τον χαρακτηρισμό καλτ. 

O Iglesia μέσα από τραγελαφικές καταστάσεις τρόμου, παρουσιάζει με ευφυία την απληστία του ανθρώπου και την αλλοτρίωση των ανθρώπινων αξιών. Η πολυβραβευμένη Κάρμεν Μαούρα στον πρωταγωνιστικό ρόλο οδηγεί ιδανικά την ταινία και κερδίζει τους θεατές στην περιπέτεια της κρατώντας το ενδιαφέρον και την αγωνία μέχρι την τελευταία στιγμή.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ...

Μουσική & Κινηματογράφος

«Μουσική και Κινηματογράφος: σχέση ρυθμού & δομής» Εισαγωγή Το βιβλίο «Μουσική και Κινηματογράφος – σχέση ρυθμού και δομής» αποτελεί επέκταση της εργασίας για την εκδήλωση του Κινηματογραφικού Τμήματος (ΚΤ) των Πολιτιστικών Ομάδων Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΟΦΠΠ) που έγινε με την μορφή παρουσίασης των βασικών χαρακτηριστικών, τεχνικών, φιλοσοφιών γύρω από την κινηματογραφική μουσική. Το πνεύμα της ομάδας του ΚΤ δεν περιορίστηκε στην δημιουργία ενός άλλου βιβλίου, δοκιμίου, μπροσούρας πάνω στο ζήτημα της μουσικής στον κινηματογράφο. Αν και η βιβλιογραφία για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι μικρή (τόσο ξενόγλωσση όσο και ελληνική), η πραγματική ανάγκη που δημιουργήθηκε ήταν η καταγραφή της έρευνας των συμπερασμάτων από τις εμπειρίες των μελών της ομάδας (κινηματογραφικές και μουσικές) ώστε μελλοντικές έρευνες, αναζητήσεις, μελέτες και γενικότερα αναζητήσεις των φίλων του κινηματογράφου, των καλλιτεχνών που κινούνται στον χώρο αυτό (ερασιτέχνες και επαγγελματίες), απλών θεατών να διευκολύνον...

επικοινωνία

ηλεκτρονική διεύθυνση: kinimatografiko.pofpp(παπάκι)gmail.com discord: https://discord.gg/mSYqYWRVty fb: facebook.com/groups/kt.pofpp Οι συναντήσεις της ομάδας γίνονται στο στέκι των ΠΟΦΠΠ στην Ηρώων Πολυτεχνείου 58 ( βλέπε χάρτη)