Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προβολή ταινίας 6 Φεβρουαρίου 2016










Σάββατο 6/2/2015, 21:00

Προβολή ταινίας:Φτάσαμε του Σταύρου Τσιώλη.

Φτάσαμεεεεεεεεε...
Ο Σταύρος Τσιώλης επιστρέφει για το κύκνειο άσμα του στην καριέρα του σαν σκηνοθέτης. Με τη τρίτη κατά σειρά ταινία του για τις γυναίκες (Παρακαλώ γυναίκες μη κλαίτε, Ας Περιμένουν οι Γυναίκες) ο Σταύρος Τσιώλης ξεδιπλώνει ένα κόσμο ποιητικό, γλυκό, σπαραχτικό, απαισιόδοξο, μα πάνω απ'όλα ερωτικό και άρα επαναστατικό.

Η νέα του ταινία θα ονομάζεται "Γυναίκες που περάσατε από εδώ" και η διαφορά από τις προηγούμενες είναι ότι ο σκηνοθέτης ζητάει χρηματοδότες της να γίνουμε όλοι εμείς που αγαπήσαμε τον αγνό και ρομαντικό κινηματογράφο του.

Για αυτό τον ιερό σκοπό, λοιπόν, προβάλουμε το Σάββατο την τελευταία (μέχρι την επόμενη) ταινία στο στέκι μας στην Ηρώων Πολυτεχνείου. Θα υπάρχει κουτί οικονομικής ενίσχυσης και τα λεφτά θα δοθούν στο crowdfunding που έχει ανοίξει στο site indiegogo.com

To "Φτάσαμεε", ταινία που βγήκε στους κινηματογράφους το 2004, φέρει μαζί της και κάτι από εκείνη την εποχή. Σουρεαλιστική, λαική και με έντονο το φολκλόρ στοιχείο καταφέρνει να γίνει μια "γλυκεία" ηθογραφία της της ελληνική ανάμεσα στις φιλοσοφικές φανφάρες του στιχουργού Λάκη και τις ς υπαίθρου και πάνω απ' όλα αγκαλιάζει, αλλά και συνάμα κριτικάρει την σύγχρoνη λαική μουσική, τα "κλαρίνα". Με κάποιο τρόπο, είναι κι αυτή μέρος της τριλογίας για τις γυναίκες. Χωρίς τον ξεκάθαρο πρωταγωνιστή, το "Φτάσαμεε" δίνει σε κάποιες σκηνές τον πρώτο ρόλο στις κυρίες του πανηγυριού και της νύχτας. Ενδιάμεσα την παράσταση κλέβουν οι φιλοσοφικές συζητήσεις του στιχουργού Λάκη, οι πρόζες του Μαέστρου και τα μαθήματα ζωής του Λειβαδειανού ψήστη. Αν υπάρχει πάντως μια πρωταγωνίστρια στην ταινία, αυτή δεν είναι άλλη από την μουσική.

Στο βίντεο που ακολουθεί ο Σταύρος Τσιώλης μιλά για τη νέα του ταινία.

Ξηλωθείτεεεεεεεεεε...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ...

επικοινωνία

ηλεκτρονική διεύθυνση: kinimatografiko.pofpp(παπάκι)gmail.com discord: https://discord.gg/mSYqYWRVty fb: facebook.com/groups/kt.pofpp Οι συναντήσεις της ομάδας γίνονται στο στέκι των ΠΟΦΠΠ στην Ηρώων Πολυτεχνείου 58 ( βλέπε χάρτη)

Μουσική & Κινηματογράφος

«Μουσική και Κινηματογράφος: σχέση ρυθμού & δομής» Εισαγωγή Το βιβλίο «Μουσική και Κινηματογράφος – σχέση ρυθμού και δομής» αποτελεί επέκταση της εργασίας για την εκδήλωση του Κινηματογραφικού Τμήματος (ΚΤ) των Πολιτιστικών Ομάδων Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΟΦΠΠ) που έγινε με την μορφή παρουσίασης των βασικών χαρακτηριστικών, τεχνικών, φιλοσοφιών γύρω από την κινηματογραφική μουσική. Το πνεύμα της ομάδας του ΚΤ δεν περιορίστηκε στην δημιουργία ενός άλλου βιβλίου, δοκιμίου, μπροσούρας πάνω στο ζήτημα της μουσικής στον κινηματογράφο. Αν και η βιβλιογραφία για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι μικρή (τόσο ξενόγλωσση όσο και ελληνική), η πραγματική ανάγκη που δημιουργήθηκε ήταν η καταγραφή της έρευνας των συμπερασμάτων από τις εμπειρίες των μελών της ομάδας (κινηματογραφικές και μουσικές) ώστε μελλοντικές έρευνες, αναζητήσεις, μελέτες και γενικότερα αναζητήσεις των φίλων του κινηματογράφου, των καλλιτεχνών που κινούνται στον χώρο αυτό (ερασιτέχνες και επαγγελματίες), απλών θεατών να διευκολύνον...