Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

προβολές στο πλαίσιο του 2ου αντιρατσιστικού φεστιβάλ

Σ΄ ενα σύγχρονο, ανεπτυγμένο κόσμο όπου διαρκώς εξελίσσεται, το αυγό του φιδιού που καλείται ρατσισμός εξακολουθεί να εκκολάπτεται στους κόλπους των κοινωνιών και ν'αποτελεί ενεργό συστατικό του γίγεσθαι αυτών.Για όλους αυτούς που θεωρούνται τα κοινωνικά «απορρίμματα» της εθνίκης και παγκόσμιας ανάπτυξης, η «δημοκρατία» έχει μόνο μιά θέση: αυτή του κοινωνικού αποκλεισμού, της ανεργίας, της φτώχειας, της περιθωριοποίησης, της ρατσιστικής γκετοποίησης.

Στην Πάτρα, όμοια με τις άλλες ευρωπαικές μεγαλουπόλεις, παράτηρουμε σε πλήρη εφαρμογη ένα αντικοινωνικό μοντέλο αδικίας, ανισότητας και εκμετάλλευσης για τη μεγάλη πλειοψηφία των φτωχών και «απόκληρων» που στοιβάζονται σε άθλιες συνθήκες.Από τους καταυλισμούς ώς τις αποβάθρες του λιμανιού της Πάτρας οι μετανάστες καταδιώκονται, συλλαμβάνονται, ξυλοκοπούνται, δέχονται οργανωμένες δολοφονικές επιθέσεις με την σιωπηλή αποδοχή της τοπικής κοινωνίας.

Απέναντι σε όλες τις παράπανω λογικές, αλληλέγυοι στους «κολασμέμους» αυτής της γης και σεβόμενοι τη διαφορέτικοτητα ενισχύουμε σαν κινήματογραφική ομάδα τους πόλους αντιστάσης στο ρατσισμό που δήμιουργουνται στον τόπο που δραστηρίοποιούμαστε και ζούμε.


Το ΚΤ συμμετέχει στο 2ο αντιρατσιστικό φεστιβάλ με την προβολή μίας ταινίας και ενός ντοκυμαντέρ.

Οι προβολές θα γίνουν την Πέμπτη 27 Μαΐου 2010 στα σκαλάκια της Αγ. Νικολάου και το πρόγραμμα έχει ως εξής:

21:30 In this world - M.Winterbottom

23:00 Η αγέλη των λευκών λύκων - Γ. Αυγερόπουλος

το αντιρατσιστικό φεστιβάλ θα συνεχιστεί 28-29 Μαΐου στην πλατεία Γεωργίου και στον πολυχώρο Έσπερο.

Για περισσότερες πληροφορίες για το φεστιβάλ πατήστε εδώ.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ...

επικοινωνία

ηλεκτρονική διεύθυνση: kinimatografiko.pofpp(παπάκι)gmail.com discord: https://discord.gg/mSYqYWRVty fb: facebook.com/groups/kt.pofpp Οι συναντήσεις της ομάδας γίνονται στο στέκι των ΠΟΦΠΠ στην Ηρώων Πολυτεχνείου 58 ( βλέπε χάρτη)

Μουσική & Κινηματογράφος

«Μουσική και Κινηματογράφος: σχέση ρυθμού & δομής» Εισαγωγή Το βιβλίο «Μουσική και Κινηματογράφος – σχέση ρυθμού και δομής» αποτελεί επέκταση της εργασίας για την εκδήλωση του Κινηματογραφικού Τμήματος (ΚΤ) των Πολιτιστικών Ομάδων Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΟΦΠΠ) που έγινε με την μορφή παρουσίασης των βασικών χαρακτηριστικών, τεχνικών, φιλοσοφιών γύρω από την κινηματογραφική μουσική. Το πνεύμα της ομάδας του ΚΤ δεν περιορίστηκε στην δημιουργία ενός άλλου βιβλίου, δοκιμίου, μπροσούρας πάνω στο ζήτημα της μουσικής στον κινηματογράφο. Αν και η βιβλιογραφία για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι μικρή (τόσο ξενόγλωσση όσο και ελληνική), η πραγματική ανάγκη που δημιουργήθηκε ήταν η καταγραφή της έρευνας των συμπερασμάτων από τις εμπειρίες των μελών της ομάδας (κινηματογραφικές και μουσικές) ώστε μελλοντικές έρευνες, αναζητήσεις, μελέτες και γενικότερα αναζητήσεις των φίλων του κινηματογράφου, των καλλιτεχνών που κινούνται στον χώρο αυτό (ερασιτέχνες και επαγγελματίες), απλών θεατών να διευκολύνον...