Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαζί Ποτέ - Fath Akin



Ο Τσάιτ είναι ένας 40άρης τούρκος που ζει στην Γερμανία. Έχοντας αποβάλλει κάθε τι που του θυμίζει την πατρίδα του ζει μέσα στα ποτό , τα ναρκωτικά και την ανάμνηση της νεκρής γυναίκας του. Η Σιμπέλ μια 23χρονη τουρκάλα που ζει και αυτή στην Γερμανία. Ανάμεσα στην διάθεση για ζωή μιας γεμάτης ερωτισμό νέας κοπέλας και στην αδυναμία της να απορρίψει την οικογενειακή της καταπίεση, προσπαθεί να βάλει τέλος στη ζωή της, χωρίς όμως να έχει τη δύναμη να το κάνει. Όταν του προτείνει να την παντρευτεί με λευκό γάμο για να τη γλιτώσει από την καταπίεση της οικογένειας της, αυτός αρχικά αρνείται πεισματικά. Όταν όμως τελικά αλλάξει γνώμη και αρχίσουν να ζούνε μαζί, η Σιμπέλ αρχίζει να απολαμβάνει την νεοαποκτηθείσα της ελευθερία στην νυχτερινή ζωή του Αμβούργου. Όμως σταδιακά, συναισθήματα αναπτύσσονται μεταξύ τους οδηγώντας τους ήρωες σε αδιέξοδα με τραγικές συνέπειες.

Ο Φατιχ Ακίν καταφέρνει να δημιουργήσει μία καταπληκτική ταινία που αναγνωρίστηκε διεθνώς . Οι ήρωες ακροβατούν μεταξύ της προσωπικής τους υπέρβασης και ευτυχίας και της οριστικής καταδίκης που τους οδηγούν τα πάθη τους. Η καταπίεση από θεσμούς όπως η οικογένεια και ο κοινωνικός αποκλεισμός τους οδηγούν σταδιακά στην έκρηξη. Μόνο που κάθε έκρηξη ακολουθεί και η διαχείριση των συνεπειών της...

Πρωτότυπος τίτλος της ταινίας εξάλλου είναι Gegen die Wand που θα πει κόντρα στον τοίχο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ...

Μουσική & Κινηματογράφος

«Μουσική και Κινηματογράφος: σχέση ρυθμού & δομής» Εισαγωγή Το βιβλίο «Μουσική και Κινηματογράφος – σχέση ρυθμού και δομής» αποτελεί επέκταση της εργασίας για την εκδήλωση του Κινηματογραφικού Τμήματος (ΚΤ) των Πολιτιστικών Ομάδων Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΟΦΠΠ) που έγινε με την μορφή παρουσίασης των βασικών χαρακτηριστικών, τεχνικών, φιλοσοφιών γύρω από την κινηματογραφική μουσική. Το πνεύμα της ομάδας του ΚΤ δεν περιορίστηκε στην δημιουργία ενός άλλου βιβλίου, δοκιμίου, μπροσούρας πάνω στο ζήτημα της μουσικής στον κινηματογράφο. Αν και η βιβλιογραφία για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι μικρή (τόσο ξενόγλωσση όσο και ελληνική), η πραγματική ανάγκη που δημιουργήθηκε ήταν η καταγραφή της έρευνας των συμπερασμάτων από τις εμπειρίες των μελών της ομάδας (κινηματογραφικές και μουσικές) ώστε μελλοντικές έρευνες, αναζητήσεις, μελέτες και γενικότερα αναζητήσεις των φίλων του κινηματογράφου, των καλλιτεχνών που κινούνται στον χώρο αυτό (ερασιτέχνες και επαγγελματίες), απλών θεατών να διευκολύνον...

επικοινωνία

ηλεκτρονική διεύθυνση: kinimatografiko.pofpp(παπάκι)gmail.com discord: https://discord.gg/mSYqYWRVty fb: facebook.com/groups/kt.pofpp Οι συναντήσεις της ομάδας γίνονται στο στέκι των ΠΟΦΠΠ στην Ηρώων Πολυτεχνείου 58 ( βλέπε χάρτη)