Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προβολή 30/11/2013 και 07/12/2013

Προβολή ταινίας αυτό Σάββατο 30/11, τ' Αγίου Αντρέα ανήμερα, στις 21:30.

Θα προβληθεί η ταινία Salinui chueok (Memories of murders - Αναμνήσεις ενός φονικού) του Joon-ho Bong

Περίληψη:Το "Memories of Murder" είναι ένα νοτιο-κορεάτικο αστυνομικό δράμα που προβλήθηκε το 2003. Από το σκηνοθέτη Joon-ho Bong και βασισμένο στην αληθινή ιστορία μιας σειράς δολοφονιών που πήραν μέρος μεταξύ της 15 Σεπτεμβρίου του 1986 και 3 Απριλίου του 1991 στη πόλη Hwaseong της Νότιας Κορέας. Ο Kang-ho Song και ο Sang-kyung Kim πρωταγωνιστούν ως ντετέκτιβ Park και ντετέκτιβ Seo αντίστοιχα ως 2 από τους ντετέκτιβ που προσπαθούν να λύσουν την υπόθεση.






Ακόμα, το Σάββατο, 07/12 στις 21:30 στο στέκι των ΠΟΦΠΠ η ομάδα μας παρουσιάζει τη ταινία:

Gwanghae, Wangyidoen namja (Ο άνθρωπος που έγινε βασιλιάς - Masquerade), Κορεάτικη ταινία του 2012.

Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Γκουανγκ Χε και ενώ οι φήμες για σχέδια δολοφονίας εναντίον του πληθαίνουν, εκείνος διατάζει τους πιστούς ακολούθους του να βρουν κάποιον που του μοιάζει και αυτός θα τον κάνει βασιλιά μετά τα ξημερώματα.Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από τις 15 μέρες που λείπουν από τα "Αληθινά Χρονικά της Δυναστείας Γιοσεόν" και ξεκινούν με τη φράση "Μην αφήσετε ίχνη στα χρονικά για ό,τι είναι γραφτό να μείνει κρυφό".



Επίσης, για όσους ενδιαφέρονται, οι συναντήσεις της ομάδας γίνονται κάθε Κυριακή στις 7.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Δεκαετία 70-Η απαρχή του ΝΕΚ Σαν απαρχή του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου (ΝΕΚ), τοποθετείται τυπικά (αν και με κάποια ασάφεια) το 1970, με την έκδοση της «Αναπάραστασης» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου και τη συμμετοχή της ταινίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η βασική διαφοροποίηση του ΝΕΚ απο την μέχρι τότε παραγωγή στην Ελλάδα, είναι η δημιουργία ταινιών όχι για εμπορική κατανάλωση, αλλά με βασικό κριτήριο την καλλιτεχνική αξία, με φιλοσοφικούς/πολιτικούς προβληματισμούς, με χρήση νέων τεχνικών στη κινηματογράφηση, με θεματολογία αντλουμενή απο την ελληνική πραγματικότητα και την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Το 1974, με την πτώση της δικτατορίας, η ρήξη ανάμεσα εμπορικού κινηματογράφου από τη μια και ανεξάρτητου από την άλλη σε όλα τα επίπεδα (ιδεολογικό, αισθητικό και συνθηκών παραγωγής) είναι οριστική. Η μεταπολίτευση φέρνει μια αναγέννηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του κινηματογράφου. Η μεγάλη παραγωγή της δεκαετίας του 60, δεν πρόκειται να επαναληφ

Κινηματογράφος & Προπαγάνδα

Ο κινηματογράφος, όπως και κάθε μορφή τέχνης, έχει χρησιμοποιηθεί ως μέσο προπαγάνδας ιδεών, προτύπων ζωής και πολιτικών καθεστώτων. Στον κινηματογράφο μάλιστα το φαινόμενο αυτό πήρε πολύ μεγάλες διαστάσεις αφού λόγω της μαζικής απήχησης που έχει ως μέσο (ιδιαίτερα πριν εμφανιστεί η τηλεόραση) και της δύναμης του συνδυασμού εικόνας-ήχου μπορεί να επηρεάσει την κοινή γνώμη και να την κατευθύνει. Προπαγάνδα (η) ους.[ Κινηματογράφος και ναζιστική προπαγάνδα Ο Β’ παγκόσμιος πόλεμος μετέτρεψε τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο σε μία προπαγανδιστική μηχανή. Οι επιτάξεις των κτιριακών εγκαταστάσεων για στρατιωτικούς σκοπούς και η κατάταξη στις ένοπλες δυνάμεις μεγάλου μέρους του έμψυχου υλικού, επηρέασαν βαθιά τη λειτουργία της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Αυτή την περίοδο το ντοκιμαντέρ γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη καθώς οι ανάγκες της προπαγάνδας βρίσκουν σε αυτό ,το ιδανικό φερέφωνο . Η Εθνικοσοσιαλιστική πολιτιστική πολιτική δεν ήταν πουθενά πιο

Underground του Emir Kusturica

   'Ενα υπόγειο ιδιότυπο.Πρακτικά κατεβαίνουμε τα σκαλιά των καταφυγίων σε εμπόλεμη περίοδο. Συμβολικά αγγίζει το υπόγειο του υποσυνείδητου. Όπου συχνά κατεβαίνει ο Μάρκος. Παρτιζάνος στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο,πολιτικώς και διανοούμενος στη κομμουνιστική Γιουγκοσλαβία αργότερα.Έμπορος όπλων ,με μια λέξη καιροσκόπος. Στη βόλτα του αυτή, στο κελάρι εκτός από τις τύψεις και ενοχές παρέα έχει και την γυναίκα του. Κατεβαίνουν στο κελάρι να συναντήσουν τον μαύρο (μπλανκι). Παρτιζάνος και αυτός, συμπολεμιστής του Μάρκου στον πόλεμο και πρώην εραστής της Ιζαμπέλας γυναίκας του Μάρκου. Ο μαύρος Μπλανκί έχει σκοτωθεί στον πόλεμο. Κεντρικός ήρωας  της ταινίας,σύμβολο επαναστάτη, άνθρωπος ασυμβίβαστος και καθαρός.  Θυμίζει στον Μάρκο και την Ιζαμπέλα την καθαρότητα εκείνων των χρόνων που πλέον έχει χαθεί στα αδιέξοδα της διαπλοκής και της εξουσίας. Οι νεκροί του πολέμου ζουν και αναβιώνουν όχι στα αγάλματα και στις ιστορικές, ηρωικές ταινίες μα στην ουσία στο υπόγειο στο κελάρι. Σε έναν